6 Haziran 2010 Pazar

Hafta sonu Çay Sofrası


Cumartesi akşam çocuklarımızı bahane ederek arkadaşlarımızla bir araya geldik. Aslında bir nedenimiz daha vardı, ben Deniz'e "bir gün" cheesecake yapmak için söz vermiştim. Neyse ki o "bir gün" yalan olmadı da sözümü tutabildim.

Arkadaşlarımızla akşam yemeğinden sonra bir araya geleceğimiz için çok fazla çeşit hazırlamadım, olanlar da yetti zaten.

Nasıl bir cheesecake yapsam diye düşünürken, çocuklar limon ve portakalı sevdikleri için Limon Soslu Cheesecake yapmaya karar verdim, diğer cheesecake tariflerime benzese de bu sefer kremasında süzme yoğurt var, bu yazıdan sonra vereceğim ilk tarif olacak.





Süzme Yoğurtlu Havuç Kızarması


Patatesli ve Ispanaklı Börek


7 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar afiyetler olsun nefis lezletler güzel bir sofra Allahim bereketinizi hic eksiltmesin sevgiler öptüm.

Adsız dedi ki...

bana da bi gün için çizkek yapma sözü ver :) çiğdem

Unknown dedi ki...

afiyetler olsun.ellerine saglık.

Banu dedi ki...

afiyet olsun şok şık nefis bir bir sofra olmuş.... sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

masa süper tabi tadlarıda öyledir kesin ne diyelim afiyet şeker bal olsun:)))

neval dedi ki...

pınarcığım,
ben de bir cheese cake sözü istiyorum
sevgiler

Adsız dedi ki...

Güzel yorumlar için herkese teşekkürler...

Çiğdemcim sen ne zaman istersen, İpek'i de al gel, abisiyle çizkek yerler :)

Nevalcim ne zaman istersen bekliyorum.

Sevgilerimle...